Actualitat de l'AFA

Préstec llibres

Famílies,

L’escola ens ha fet saber que vol tornar a engegar el servei de préstec de llibres i contes per als infants i, per això, ens demana la nostra col·laboració.

La proposta és anar-hi al centre un parell de dies, durant el mes de febrer o març, de 15 a 16:30 h de la tarda per tal de folrar els llibres.

Si hi esteu interessades, poseu-vos en contacte amb nosaltres mitjançant el correu electrònic info@afaescolamontcau.cat i, si ens doneu el vostre permís, farem un grup de WhatsApp per tal d’organitzar-nos i trobar el dia que ens escaigui millor a totes.

Vinga, animeu-vos-hi, que un ocellet ens ha dit que l’escola ens convidarà a cafè i pastes 😉

Moltes gràcies per endavant i recordeu que juntes AFAvorim el benestar i lleure dels infants.