Extraescolars

Aquestes son les activitats extraescolars 2021-2022

Aquelles famílies que esteu interessades en alguna activitat extraescolar en concret i vulgueu saber-ne més, us podeu adreçar a nosaltres mitjançant el correu electrònic info@afaescolamontcau.cat o al nostre formulari de contacte, i us enviarem els tríptics amb informació més detallada.

Les activitats es duran a terme sempre que hi hagi un nombre mínim de sis o vuit infants inscrits, depenent de l’activitat. Les inscripcions s’obriran al setembre, sempre i quan la situació sanitària ens ho permeti i respectant, en tot moment, les mesures de seguretat higiènica i de prevenció estipulades per Departament de Salut. No us preocupeu que us ho recordarem.

Per a les famílies no sòcies l’import de cada activitat s’incrementarà en 6€ així que us recomanem que us AFAnyeu perquè qui no corre, vola i ser de l’AFA mola!

Les activitats extraescolars començaran al mes d’octubre sempre i quan la situació sanitària ens ho permeti i respectant, en tot moment, les mesures de seguretat higiènica i de prevenció estipulades per Departament de Salut. La viabilitat d’aquestes estarà subjecta a que hi hagi un nombre mínim d’infants inscrits.

Horaris i preus de les activitats extraescolars

Activitat Dies i horaris Grups Preus Més info.
Patinatge​​ 1 Dilluns 16:30 h Iniciació (EI5 a 2n) 20,50 € + info
Anglès 1 Dilluns 13:50 h 1r 25 €* + info
Anglès 2 Dimarts 13:50 h 2n i 3r 25 €* + info
Anglès 3 Dijous 12:30 h 4t, 5è i 6è 25 €* + info
Anglès 4 Dijous 13:50 h EI4 i EI5 25 €* + info
Teatre 1 Dimarts 12:30 h 4t, 5è i 6è 24 € + info
Teatre 2 Dimarts 13:50 h EI4 i EI5 24 € + info
Teatre 3 Dimarts 16:30 h 1r, 2, i 3r 24 € + info
Dansa i circ Dijous 16:30 h Educació infantil + 1r i 2n cicle de primària 25 € + info

* Pagament únic afegit de 20 € en concepte de material (llibres, fotocòpies i material fungible).

Més informació de les activitats extraescolars

Anglès

Totes sabem que hi ha un gran ventall d’avantatges en aprendre un idioma durant els primers anys de vida, com ara que augmenta la capacitat intel·lectual dels infants i que afavoreix l’agilitat mental. Doncs si això es fa d’una manera lúdica i divertida, encara és millor. I això és el que farà la nostra mainada a les classes d’anglès impartides pel professorat nadiu de Level Up, The Academy

Hi haurà tres nivells per tal que els nostres infants puguin aprofitar al màxim la immersió lingüística i gaudeixin millor de l’ambient dinàmic de les classes.

Teatre

El teatre és una activitat ideal per a desenvolupar la creativitat de la mainada, afavorir la comunicació i millorar l’esperit crític positiu. Els infants s’endinsaran en diversos jocs teatrals i educatius de la mà l’Aïda Puig Xicola, pedagoga teatral formada a l'Institut del Teatre, on treballaran l’espontaneïtat, l’observació, l’escolta activa, la cohesió de grup, les emocions, l’empatia i també la seva personalitat.

Si encara dubteu, cap problema, podeu venir a fer una classe de prova gratuïta el primer dia. Només heu d'emplenar el formulari «Dia prova inscripció» i llestos!

El seu telèfon és el 696 900 067.

Patinatge

Famílies, no pot haver-hi una programació d’extraescolars sense l’activitat estrella: el patinatge!

Una activitat on l’objectiu serà treballar les habilitats motrius bàsiques amb patins així com el coneixement del propi cos, l’organització espacial, jocs, etc. Tot això amb la seguretat que ens dona saber que la impartirà l’empresa DACOR Educació i Esport , experta en activitats esportives des de fa anys.

Per tal que els infants aprofitin al màxim aquesta extraescolar, hem organitzat dos grups, de manera que el d’iniciació podrà familiaritzar-se amb els patins amb tranquil·litat, per aconseguir seguretat i confiança, i el grup intermedi/avançat podrà perfeccionar la tècnica individual i treballar formes de desplaçament més complexes.

Dansa

Dansa i circ

Teniu un Billy Elliot o una Isadora Duncan a casa? Doncs aquesta és l’extraescolar que estaven esperant: dansa! Però, no volem fer una activitat de dansa convencional, us oferim dansa i circ pels infants més petits i mitjans, i dansa creativa amb coreografies pels més grans.

A dansa i circ aprendran des del joc totes dues disciplines. Faran tastets de dansa contemporània, danses urbanes, malabars, teles aèries... I a dansa creativa i coreografies, a més de la base tècnica, s’hi treballaran coreografies i s’hi prepararà una peça escènica cada trimestre que es gravarà en videoclip professional!

Tot això de la mà de les professionals de Banjara Studio. Feu-hi una ullada al seu Instagram i flipareu amb el que podran arribar a fer els vostres infants.

El seu telèfon és el 686 878 557.