Actualitat de l'AFA

Taller sobre convivència i prevenció d’assetjament escolar per a famílies

Benvolgudes famílies,

Ens plau anunciar-vos que divendres 15 de març, a les 16:45 h, tindrà lloc un taller sobre prevenció de l’assetjament escolar i aspectes d’intervenció.

El nostre paper com a persones adultes per evitar i prevenir situacions d’assetjament escolar és clau, per tant, creiem que és important tenir com més eines educatives millor per poder traspassar-les als nostres infants per tal d’empoderar-los a l’hora de saber actuar en aquests tipus de situacions.

És essencial poder detectar els senyals d’alerta que les criatures ens poden donar i també modificar, si cal, certs aspectes de la criança per tal de prevenir i gestionar l’assetjament de qualsevol mena i, en aquest cas, l’escolar.

Per tot això, us convidem a assistir-hi a aquest taller-xerrada perquè la responsabilitat també és nostra i perquè aprendre és créixer emocionalment també.

🗓 Data: divendres 15 de març
🕙 Horari: 16:45 h a 18:30 h
🏫 Lloc: aula 4t B (segon pis)

Hi haurà servei d’acollida gratuït per a aquelles famílies que ho sol·licitin. Empleneu aquest formulari, si és el cas (data límit per sol·licitar el servei, dimecres 13/03):

Us saludem ben cordialment

AFA ESCOLA MONTCAU